Första dagen...

...på semestern, och som vi har semestrat då! Först var jag och klippte mig, kanske inte så semester-aktigt, men iallafall. Mr. M kom och plockade upp mej efter vissa om och men, han var ju tvungen att kolla på OS först, såklart. Sedan stack vi ner på stan och käkade riktigt smarrig lunch på Hard Rock Café, gick runt i stan och småshoppade, och till sist satte vi oss i en park och fikade. Är inte det semester så vetitusan vad det är. Var till och med inne på turistbyrån och hämtade lite broshyrer om Sthlm, så vi kan turista oss riktigt ordentligt när vi är där. Förresten blev klippningen bra, lite pinsamt att det var så slitet, men det är väl därför man går till frisören?

Nu tycker jag att vi ska ge Irene Huss en sista chans efter gårkvällens bottennapp, Mr. M däremot tycker att hon satt sin sista potatis i vår DVD, njae tycker jag.

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0