Godmorgon...

...eller? Hihi, råkade somna på soffan lite. Sov i sisådär två timmar. Tror Mike uppskattade det väldigt mycket, eftersom när jag vaknade till då och då så var det antingen tv-spel eller OS på teven ja. Men det är väl så det är att ha semester, bara göra det som faller en in, tillexempel att sova;)
Ska boka klipptid på måndag, ska testa ett nytt ställe som en tjej tipsade om på jobbet. Hoppas jag får tid innan vi ska till Stockholm, för mitt hår är så stört jäkla slitet, tappar typ en miljard hårstrån varje dag. Blir väl skallig snart...

Kanske blir en liten utflykt till stranden ikväll, hade jag tyckt vart mysigt iallafall. Jättefint väder, så då får man passa på känns det som.

Ha en mysig lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0