Okej, here we go!

Semester. Sitter som en smäck det, ska ni veta. Semester is the shit säger jag bara. Inleddes med en väldigt rolig kväll hos Jompa & Linda igår. Vissa åt kräftor, jag åt kylling. Väldigt god mat, galet trevligt sällskap och massa vin. Precis så som livet ska vara. Spelade massa spel och Singstar. Alltså ja, sjunga är varken min eller Lindas starka sida kan vi väl erkänna;)? Om tillochmed Mike klår mig så är man fan illa ute alltså. Jompa var grym, men han hade det tydligen i generna, så det räknas inte kan jag tycka. Haha, riktigt härlig kväll:




Haha, lite senare framåt nattkröken åkte kräfthattarna fram. Vissa krashade ganska fort, och blev kineshattar istället, men vem har sagt att det är så illa?


Haha, satt inte många toner kan jag ju säga.


Andyman på tråden.


Linda :)

Känns som det var evigheter sedan man skrev här, och det ska det bannemej bli ändring på, från och med, tja ska vi säga nu? Har man semester så har man all tid i världen att göra sådana saker som man bara gillar liksom. Fast egentligen har jag inte semester, utan hur mycket som helst att plugga på, men det förtränger jag idag. Tycker jag att jag är värd. Mike hänger läpp och är bakis. Jag ville kolla ett normalt teveprogram för en gångs skull, men det är ju faktiskt OS, varför tänkte jag inte på det? Gaah, jag blir tossig.

Förra helgen var också en underbar en. Åkte till Halmstad och överraskade fina älsklings Frida och hennes Patrik, som hade en rejäl tillställning. Blev hur bra som, utom för Pat kanske, men det är en helt annan historia. Var så himla härligt att bara chilla dagen efter med mina favoriter. Var så länge sedan man bara var och snackade skit en hel dag på det sättet som bara Vi kan, händer alldeles för sällan om jag får bestämma. Sedan tog jag bussen hem till Gbg och Mike stannade i Halmstad, så jag var gräsänkling några dagar. Fan vad tråkigt det var, vad skulle man göra utan sin Mr. M? Ingen att bråka, busa och skratta med/åt;).

Nu ska jag gå och flirta lite med mannen min, så han kommer hit och sällskapar mig i soffan:)

See you later alligator, in a while crocodile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0