Småskrot.

Imorgon är det äntligen Stockholmsdags, ska bli så mysigt och roligt förhoppningsvis. Kanske dags att börja packa ja, tycker det är stört tråkigt att packa, så skjuter gärna på det ett tag till. Ska ladda kortet nu med massa pengar tänkte jag, planerar att shoppa massa fina saker. Bara för det kommer man inte hitta ett skit säkert, men man kan ju hoppas...

Känner mig ganska hjärndöd, så vet inte alls vad jag ska skriva. Tänker ibland på det tråkiga, och blir lite ledsen. Inte så konstigt. Man ska vara så jävla tacksam att man är frisk och har det bra, allt annat är världsliga problem som alltid går att lösa, på ett eller annat sätt. Tror man behöver påminnas om det då och då, när man är mitt uppe i vardagen så tar man gärna allt och alla för givet, och tänker inte längre än näsan räcker. Ibland behöver man ta sig en funderare på vad som händer och sker, och vad som verkligen betyder något egentligen, och då upptäcker man allt som oftast att alla problem och allt trassel inte spelar någon roll, det är som småskrot i det stora hela.

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0