Jullov :)

Sista dagen i skolan idag, och sista föreläsningen igår. Inte bara sista för terminen utan sista för alltid. Herregud säger jag bara. Börjar verkligen bli gammal på riktigt.
Sitter och väntar på att Mr. M ska ringa då jag ska gå ut och försöka sparka igång bilen och hämta honom på Maxi. Hoppas bilskrället vill starta idag, annars blir det synd om en viss herre. Eftersom vi slutade stört tidigt idag i skolan så har jag hunnit med att julstäda också. Så mycigt här är nu. Bara för att provocera Mr. M så har jag pyntat med alldeles för många tomtar, snögubbar och vetetusan allt vad det är.


Här är bara en bråkdel av vad som finns utstationerat i lägenheten, och detta är bara dom allra finaste porslinstomtarna. Och dom som jag gjort själv då såklart, värdefulla förstår ni.


Sören tycker det är helt okej det här med julstök, sover mest hela tiden trots att det inte är ett speciellt tyst stök jag hållt på med.

Okej, då vet ni det. Något annat? Nä, det skiter vi i. Precis som jag gör med vissa andra grejer, haha.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: frida

haha den där tomten i bruna gubbar känenr ja igen som fan. finns nog hos farmmor eller morfar tror jag... poppis tomte.

2008-12-17 @ 17:16:03
URL: http://dancerstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0