Saknad.

Idag är en sådan sär dag som jag längtar hem. Hem till Halmstad och hem till alla där jag hör hemma. Idag är det särskilt en längta efter min fina, fina Frida dag. Jag saknar liksom det där vardagshänget. Kunna ha det lite mys när man vill och inte behöva planera i ett år för att träffas. Även om Göteborg är hur bra som helst, så hör jag liksom inte hemma här på samma vis som där man har sina nära och kära. Känner mig ganska färdig med Göteborg och det som hör därtill, och jag vill hem. Men det är ingen brådska, den tiden kommer. Blir bara påmind ibland hur mycket dom man älskar egentligen betyder... Inte så dumt kanske.



Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0