Göteborg.

Tillbaka i Göteborg och vardagen igen. Segt som tusan, var så sugen på att stanna i Halmstad och ha semester, men det går ju inte. Festen hos Martina var trevlig, men galet svettig. Ser man på alla kort, Pillis är blank som en spegel i fejan, och det är ett säkert tecken på att det är varmt, hehe. Kan ju säga att fläkten var populärast på festen.


Tjejerna värmer upp;)


Ganska långt in på festen dök det upp några killar på byggställningen utanför. "Vi jobbar här på bygget och måste kapa strömmen nu" Mmm visst, haha.


Haha, sedärjan, vad var det jag sa?


Pillis är pissed eftersom det var typ omöjligt att få tag i taxi.


Challe & Oscar pissar i kors.


Johan & Andy på Bullen.


Söta Elin.


Oscar. Mike & Challe ser ut att ha ett moment i bakgrunden;)


"Jag behöver inte spy, jag måste bara huka mig lite"


Sedärjan, hukningen gjorde susen, kanske Martina också borde testa?


HAHA. Jag säger inget så har jag inget sagt.

Såg väl trevligt ut! Sedan på söndagen var vi hos vår favoritkille Wille. Kan man annat än älska killen? Så grymt härlig och söt.


Rätta takter;)


"Men mormor vad gör du? Jag fattar ingenting."

Sen blev det ju då bad i poolen, men dom korten är lite för lättklädda för att visa här, tycker jag...


Gamla morfar är shyst och kör traktorn.


Gos.


Lite sugen på att bada blev man ju allt, lite för djupt för mig tyvärr.


En annan kille jag älskar är han här. Världens bästa och finaste på alla sätt och vis.

Det var vår helg i bilder, såg inte så dumt ut va?
Nu ska jag ladda för en hård vecka... Det gör jag bäst genom att chilla och kolla teve.

Over and out, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0