Oh my god...

Vilken fucking jävla pissdag det har varit idag på jobbet. Stressigt, jobbigt, struligt och allmänt pissigt. Var bara tvungen att få säga det, Mr. M klagar på att jag tycker så synd om mej som har ett fucking bajs jobb, men vafasen, man måste väl få tycka lite synd om sej ibland? Säger som Nalle Puh: "Alla bara tänker på sej själva, det är bara jag som tänker på mej".
Igår bokade vi biljetter till Stockholm i slutet av augusti. Ska bli härligt och komma iväg på en miniweekend och hälsa på Mikes syster. Blir en sjukt billig semester, 400 pix för biljetterna fram och tillbaka för oss båda, riktigt bra. Eftersom man inte har någon höjdarlön direkt så är väl det tacksamt, att kunna semestra lite istället för inget alls.

Oh shit. Nu blev jag riktigt förbannad. Sitter på msn och en person kläckte nog det dummaste jag hört sen... ja hmm... kan det vara sen jag föddes kanske? Pulsen steg och käkarna bets ihop hårt som fan. Det värsta att bli förbannad på internet, man kan liksom inte ruska tag i personen och skrika, utan det är tangentbordet som får ta stryk istället. Det märker ju inte den andra personen tyvärr. Tycker bara väldigt illa om vissa saker, och när någon man tycker om skadar sig och kläcker så sjukt idiotiska saker blir jag bara så in i helvetes förbannad. Varit med om det förr, och sett vad som händer. Jag säger bara en sak: skärp dej. Tur att den inte är här nu för då hade den fått sig en lusing. Även om lusingar kanske inte hjälper, men jag vet inte vad som hjälper. Men nu struntar jag i det, ska tagga ner mig nu. Orkar inte med en miljon turer hit och dit.

Nu ska jag kolla lite tv, om jag får för Mr. M som spelar teve-spel, typ Mission Impossible att få honom att stänga av. Får väl gå in och kolla på vår sjuttiotalsteve i sovrummet istället med knastrig bild.

Fredag imorgon, wee!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hittade de gamla partyreglerna. Tänkte skriva dem här, men har hänsyn för att detta är ca 10 år sen :)

1. Sugrör

2.Glas i handen hela kvällen

2008-07-17 @ 22:28:45
Postat av: Elin

3. Strula

4.Cigarretter

5.Vante

6. Crazy dans

7. Snurra flaskan

8. Håkan Hellström

9. Vodka

10. Pök

11. Minst 1 spya

12. Brittan

13. Skål för Jenny och mackan!!

2008-07-17 @ 22:32:00
Postat av: Andreas

Tycker det låter lite bittert här?

2008-07-18 @ 12:17:24
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0