Godmorgon!

Ny dag och nya friska tag. Idag ska jag satsa allt krut på att plugga. Ska bli skitskoj... inte. Men herregud, tenta i övermorgon ju...
Tror att Mr. M har blivit utbränd, sjukt förvirrad är han iallafall. Igår kväll så satt han och käkade chips framför tv:n, så stoppar han i handen i påsen och säger: vad är det här? Tar upp sin mobil ur påsen, haha. Då har han stoppat i mobilen i CHIPSPÅSEN. Haha, så jävla roligt. Och innan han skulle gå till jobbet imorse så väckte han mig och sa att han inte kunde hitta sina nycklar. Jag irrar upp och hjälper honom att leta, men vi ger upp och han sticker till jobbet utan nycklar. Men oj, vad satt kvar i dörren, på UTSIDAN? Jovisst, Herr Möllers nycklar. Haha, tror ni det här är ett varningstecken eller vad? Måste nog sköta min roll som flickvän lite bättre, och pyssla om min älskling. Såhär kan han inte hålla på, undrar vad nästa grej blir då? Sjukt roligt dock.
Idag ska dom byta lås på vår dörr, eftersom idioten som bodde här innan bara lämnat ifrån sig 2 st nycklar, när det ska finnas 3. Känns ju tryggt. Det får han betala 2000 spänn för. Så jävla gött. Ni vet väl att den enda sanna glädjen är skadeglädjen?

Nu ska jag somna om i vår nya, grymt mysiga säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0