Härliga flyttdag...


Mike förbereder sig på en tuff dag.


Fortfarande på Flatås då ja. Väntar och väntar. Tur att det var fotboll på tv:n, underbart ;)


Jag & Frida underhöll oss så gott vi kunde, med tejp ja. Mike behövde dessutom vaxa benen, två flugor i en smäll.


Äntligen har vi fått in alla grejer på pundargången. Tog dem genom fönstret, skitsmidigt.


Vår mysiga utsikt. Tycker faktiskt det, inte alltid man har röda stugor utanför fönstret. Dessutom är det sjukt nära till bussen, som ni kanske ser. Bara att skutta ut genom fönstret...


...precis vad Frida gjorde. Mike trissade upp henne, så hon var tvungen att visa att hon också kune klättra in genom fönstret. Vi märkte dock att de där extra 30 centrimetrarna Mike har spelade ganska stor roll ja, så det hela slutade med att vi fick tillkalla bärgningshjälp àla Mike.


Mysigt:) Finns en orsak till att inte jag är med på några kort. Fyfan vad jag var skabbig, var tvungen att klippa bort mig, haha.

Nu är det nästan stress här ja...

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hoppas inte grejerna försvinner åt andra hållet en vacker dag.. ;) Haha! Ni ser ut att ha kul! Nästan lite avis.. :P

2008-06-03 @ 16:51:52
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0