Hemma igen...

Efter en härlig, men ganska jobbig helg i Halmstad. Eller jobbig och jobbig, men man är lite sleten idag så det känns skönt att vara hemma igen. Mindre skönt att det är måndag imorgon, men äsh.
Varit lite dålig på att uppdatera här ja, så får ta igen det nu:)
I torsdags slutade jag tidigt, så jag passade på att shoppa lite nya skor, superfina. Sen åkte vi då ner till Halmstad och gick på 1-årskalas. Väldigt trevligt och mysigt. Men cheezez vad mycket grejer lillkillen fick alltså, helt galet.

Födelsedagsbarnet och hans morfar.


Grabbaran leker med Willes nya tågbana, undrar vem som tyckte det var roligast;)

I fredags var det ju midsommarafton, och då var jag hemma hos Mamma och åt god lunch, sedan var årets hittills roligaste fest hos Jenny:) Helt galet var det, den ena blev mer dragen än den andra. Hihi. Käkade först lite gott, och sedan festades och dansades det hela natten. Riktigt kul att hela det gamla gänget var där och allt var på topp!

Pillis grundar med ett glas vatten.


Skål!


Denna bilden visar en del av det som hände på kvällen. Patrik, vodka och kamera (som tyvärr gick sönder)


Äntligen har Frida fått sin nya tand, mohaha.


Kul att vi lyckades pricka in att ha våra likadana skjortor samtidigt, haha.


Den dära Minttun gjorde susen:)


Haha, gulligt Challe;)


Johan, Challe & Pillis dansar loss, fullt ös, medvetslös.


Trubaduren, som tyvärr var tvungen att gå och lägga sig, hihi.


Andy ser lite konfundersam ut...


Matilda and Charlotte are dancing, yes they are. Mohahaha, engelskasnack halva kvällen.


Mys i soffan.


Hoppla Pålle!


Sen blev det sådära sömnigt...


Så var det dax att gå hem, Gonatt:)

Har 1000 bilder till, men nu vet ni ungefär vad som hände... Jag vet nu iallafall...
Igår så var vi hos Jenny en sväng och sedan kollade jag, Mr. M, Andy & Dymne på fotboll, riktigt roligt... NOT! Som tur var kom Challe & Martina hem och räddade mig ungefär när matchen var slut. Seg som man var så hängde inte jag & Mike med ut, men däremot skjutsade vi Andy & Dymne in till stan, då såg det ut såhär:

Så jävla roligt, haha. Dymne helt oberörd: Tvungen att öppna taket för att få plats med skallen. Andy: Helt galen. Haha. 

Idag var vi på god middag hos Mamma & Krille, och självklart var lilla Wille där med:

Mysigt.


Busfrö! Så sjukt underbart gullig. 

Jäkla massa bilder det blev här ja, men det är väl roligt? ;)
Imorgon är det jobb som gäller ja, och på onsdag kommer Mikes föräldrar på besök, och på torsdag kommer Sara, Martin & Wille upp till Göteborg på semester, så det är fullt upp denna veckan med:) Härligt!

Nu ska jag chilla en sväng innan det är sovdax!
NattiNatti!

Kommentarer
Postat av: frida

skjortan va as snygg ju =)

2008-06-22 @ 20:59:31
URL: http://dancerstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0