Kaos.

Fortfarande kaos här ja, big time. Vaknade kvart i 9 imorse, och sekunden efter ringer det på dörren. Jaha, tänker jag, det skiter jag i. Så ringer mobilen, det är Mr. M: dom kommer med soffan nu, dom står utanför. Gaah, jävla idioter. Vi hade bestämt imorgon, men så kommer dem idag. Alltså det flretaget som kör hem möbler från Chilli suger fet balle. Sjukt dålig service på alla sätt. Ett jävla backslick var det också, gör inte saken bättre. Ännu en dag i kaosets tecken ja. Igås var vi och hämtade färg, och sen åkte vi till ikea och köpte nya fina knoppar till köksluckorna. Men fuck vad det ser ut om ett rövhål här. Började spackla och slipa igår, och idag ska M måla när han kommer hem från jobbet. Jag pallar inte bo i ett sånt här råttbo, blir så stressad av allt som måste göras så jag får huvudvärk.
Nu ska jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0