Semester!

Så underbart härligt och ha semester. Hela två dagar kvar, önskar man hade lite längre... Men vad ska man egentligen göra när man har semester? Jag har ingen aning, så nu gör jag ingenting. Tänkte åka och handla lite grejer, men såg att Mr. M hade både busskort, bil och mitt visakort med sej till jobbet. När han tappar sitt kort tar han mitt istället, så är det jag som blir utan, är det shyst? Så det enda alternativet för mig hade varit att GÅ till Maxi, tar kanske 1 timme, orkar jag inte, och handla på ICA kortet. Shoppingrunda på Maxi, haha, hade vart nåt det ja. Får ta det imorgon istället, eftersom jag måste köpa ett par skor tills på torsdag när jag börjar jobba. Som vanligt är jag nervös inför nytt jobb, men inte så skraj som jag brukar vara, är det ett gott tecken? Tycker dessutom att det ska bli, hör och häpna, roligt. Kanske inte så konstigt iochförsig, när man är på god väg till ett riktigt jobb. Eller alltså om ett år är jag färdigutbildad och ska jobba i samma bransh som jag ska jobba denna sommaren, så kanske en liten försmak på vad som väntar mig resten av livet. Gaah, tänker jag så kommer jag få panik. Men äsh, kommer bli skitbra och jag kommer att vara grym på det jag gör. Måste peppa upp mig lite, hehe.
Nu ska jag luska ut vad vi ska käka ikväll. Har inte skitmycket grejer i kylen, så det blir inget fancy, men förhoppningsvis smarrigt. 

Bye for now! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0