Trodde inte det kunde bli värre...

Men det kunde det visst, big time. Jag ramlar snart ihop känner jag, har aldrig varit så här slut, både fysiskt och psykiskt. Bäst jag inte går ut, för kommer det en vindpust faller jag ihop och kommer nog aldrig upp igen.
Visade sig att lägenheten inte är besiktigad, jag dör. Alltså jag hade lätt kunnat banka skiten ur den idioten som hade den innan. Hur man kan vara så jävla dum i fucking huvudet. Det här kommer sluta i katastrof, I'm sure. Mike kommer hem snart och håller mig uppe, uppskattas sjukt mycket. 
Orkar inte säga nåt mer om denna skiten nu, tänker jag inte på det försvinner det kanske? 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Låter ju som det går som smort måste jag säga!

2008-06-02 @ 12:36:06
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0