2 do.

Imorgon har jag väldigt mycket att göra, adressändra, flytta abonnemang osv osv osv. Känns ganska skönt att kunna börja göra saker, inte bara ligga vaken halva natten och fundera på allt man måste göra. Måste börja ragga flytthjälp också, tur att man har några tjänster att casha in;) M:s föräldrar kommer upp med släp och grejer, så egentligen behöver vi inte vara så många, har ju inte överdrivet mycket saker, som tur är. Eller inte häruppe iallafall, vi har ju vissa lager på olika håll i H-stad som det tjatas om hit och dit. Så nästa gång vi är nere så blir det att röja big time. Kanske man hittar något trevligt som man glömt bort att man har. Eller njae, inte så stor chans kanske, men vem vet. Jo, varför jag babblar om detta är att killen som kollade på vår lägenhet idag verkade väldigt intresserad, och vårt bostadsbolag är verkligen asgrymma som försöker hitta någon till den 1:a juni, väldigt shyst måste jag säga. Så håller tummarna stenhårt, så kan vi lägga dom pengarna på att måla om istället. Det är verkligen ett måste för att jag ska kunna trivas på det nya stället.

Nej, nu ska jag återgå till Grey's! Fast gillar inte det lika mycket nu som jag gjorde innan, tycker verkligen det har gått ner sig, men kan ju såklart inte sluta kolla för det...

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0