Äntligen!

Är den skoldagen över! Dagens föreläsning var nog bottennapp i min skolhistoria. Shajse bajse, en man står och babblar på i 180km/h om hälsoekonomi. Ja, ekonomi. Sjukt tråkigt. Ja, jag orkar knappt tänka på det, och nu ska vi ha en hemtenta i det ämnet då. Fattar inte någonstans vad ekonomi har med receptarieutbildningen att göra. Men kanske ja som är knas, fan det tog verkligen musten ur mig. Dessutom blev jag förkyld på föreläsningen, inget bra alls. Hehe, som ni hör så är jag verkligen inte på topp idag. Och inte nog med det så ska jag tvätta snart (=BORING), hämta min cykel som varit på lagning och ringa massa jobbiga men viktiga samtal, hatar det. Jo, och ikväll är det skivstång/spinning som gäller, och ja, inte sugen på det heller nä. Kunde man kanske listat ut en dag som denna...

Dax att ta tag i sitt liv, tjoho va kul.

Tänker på dej, min fina vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0