Bye bye!

Jäklans vad duktig jag varit nu, städat spisen & putsat fönstrena. Svettigt som tusan så nu har ja dushat. Och upptäckte att shit vad det är bråttom. Därför sätter jag mig här och slappar, haha. Fuck måste betala räkningar också, eller räcker det på måndag kanske? Fast gött och ha det gjort, men fuck vad jag är fattig. Och det INNAN jag betalat räkningar. Tur jag har en rik man;) 

Också tänkte jag lägga in dagens bästa låt som har gått på högsta volym här, men det vill inte funka. Grr. Men jaja, det är Linkin & Busta Rhymes nya då. Grym! Har bränt en ny bilskiva så jag kan lyssna på den hela vägen:) Mike lär ju jubla, haha. As if I care.

Hoppas ni får en trevlig helg:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0