Ett problem löst.

Vi får ju vår nya lägenhet den 1 juni, eller eftersom det är en söndag så är det väl den 2:a egentligen, men iallafall så har vi ju uppsägningstid på vår nuvarande skit till den 1 AUGUSTI. Lite tråkigt att ha dubbla hyror två månader, så jag pratade med fastighetsbolaget, och igår var det en snubbe här och tittade. Idag ringde han och sa att han vill ha den från den 1:a (!!!!!) juni, kan det bli bättre?!? Gött mos så att säga.

För övrigt så gick jag hem tidigare från skolan, asjobbigt och sitta och vara förkyld. Kommit på att det är jävligt jobbigt att vara försnyld när det är asvarmt ute, ja allt är helt uppochner. Snart ska jag möta M på maxi och handla. ORKA. Jag vill bara sova. Nä, för sen ikväll måste JAG skriva vår bajsenkät, men visst det gör jag så gärna så.

Nu ska jag gå och tycka synd om mej lite, ingen annan som gör det verkar det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0