Fika & Fotboll

Nu har jag kommit hem från Becca-fikan dårå. Väldigt trevligt, blev dock lite paff när Frida kutade förbi utanför förnstret nästan nere på avnyn. Hon är ju spritt språngandes galen, ute och springer bland folk på ljusa dagen;) Det hade jag aldrig fått för mig kan jag ju säga, men det är ju jag, hehe. Nu sitter Mike & Gustav och kollar på någon knasig fotboll, Champions League tror jag det heter, aldrig hört talas om;) Såattehhh. Och jo förresten, Becca var nyklippt och galet snygg i håret, alltså det snyggaste jag sett på väldigt länge! Ville bara säga, intresseklubben antecknar förstår jag. Nu ska jag slå ihjäl lite tid här;)

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0