Fucking bajs

Då var man hemma från skolan igen. Fuck, vad jag hatar denna kursen, inget roligt alls och väldigt mycket att göra som sagt. Känns som man har en stor, dum, äcklig knut i magen och jag varken orkar eller vill just nu. Har dessutom ont i huvudet, dumma träd. Är verkligen less på allt, ingenting känns bra längre, och flytten är bara bajs. Fick veta idag att snubben som skulle ha vår lägenhet från den 1:a juni har ångrat sig, vilket inte är bra, inte bra alls. Snart kommer M hem från jobbet och jag känner så jävla väl på mig att det kommer bli en jobbig kväll. Jag är trött och på lesset humör och jag vet att han är trött, vilket betyder bråk och gnabb i tid och otid. Dessutom ser det ut som ett elefantrövhål härhemma och jag är hungrig som ett as. Som pricken över i så ska vi iväg till EM och titta på soffa, är verkligen jätteladdad för det just nu. INTE. Men vad gör man inte.
Fuck vad jag inte vill göra någonting nu, kan man inte bara få gå o lägga sig under täcket och sov en månad och vakna upp i sin nya lägenhet, och allt är fixat och målat. Jag orkar inte!

Så varsågoda att pigga upp mig, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0