I feel good :)

Mår oförskämt bra, som M skulle sagt. Tills nu då M satte på FOTBOLL på tv:n. Alltså jag hatar verkligen fotboll, tycker det är det tråkigaste som finns. Men det var bara en parentes, inte ens det kan få mig irriterad, känner mig sjukt nöjd med mitt liv just nu. Hade kunnat le närsomhelst. Denna helgen har varit oförskämt perfekt. Men allvarligt, kan det bli bättre när man umgås med sina favoriter, M & Äni Päni (och Buddha), det är underbart väder och man bor i en helt fantastisk stad? I bet it couldn't nä. Dessutom lyssnar jag på nya favoritmusiken, även det är Annies förtjänst, me love you :) Nämligen Soko, rekommenderas sjukt mycket.
Yes, iaf så har vi suttit och solat i slottis hela dagen med Annie & Buddha och spelat kort, gurkspelet, haha. Lite internt kanske, men en liten kille kom fram till oss och frågade vad vi spelade, och eftersom vi inte vet vad det heter så drog Annie till med gurkspelet, så nu heter det så.

P i slottis
Skabbig och knasig, och även om det inte ser ut så, sjukt lycklig.

M i slottis
Min underbara man. Snäll från Barnen i Bullerbyn ;)

A i slottis
Skyl dig kvinna!

B i slottis
Så söt, lille snutt.

Nu ska ja klå Äni i betapet. Haha som att det skulle hända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0