I feel good :)

Har varit så duktig idag. Har pluggat en hel massa, snart färdig med instuderingsuppgifterna. Så skönt att ligga i fas för en gångs skull, emn denna tentan är så viktig för mig, måste ju klara den. Dessutom har vi varit och tränat nu. Gick på bandet i en timme medans M pumpade sina stora muskler. Men shajse bajse vad jag fick ont i mina framben, helt galet. Kan knappt gå nu, och det gör så satans ont. Fattar inte varför riktigt, M babblar om benhinneinflammation och att det går över om man traskar ännu mer, så att det är precis vad jag ska göra. Börjar inte skolan förrän kvart över 10 imorgon, vilket betyder att man hinner en liten promenix på morgonen. Säger jag nu, men tror det blir så.

Nu ska jag plugga det sista, sen slappa framför tv:n, undrar om det är något bra. CSI har jag för mig, börjar dock tröttna på det lite, samma veva om och om igen. Men har man inget annat för sig så duger det!

See you later Alligator =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0