Oh my god...

Vad jag är duktig på att plugga. Haha nästan lite förvånad, visste inte att jag hade det i mig. Nu har jag gått igenom alla föreläsningskompendier. Bara att trycka in i skallen nu, och det vet jag att jag kan, så detta blir en lätt match. Haha säger jag nu, vänta bara en vecka, då kommer det låta annorlunda. Jaja, skönt att det känns bra en sekund eller två iallafall.

Ikväll ska jag & Frida träna. Jag tycker vi ska gå på spinning. Frida tycker vi ska gå på skivstång/spinning. Jag tycker det är kul med skivstång/spinning, men jag älskar spinning, tycker det är så sjukt kul. Jag tyckte vi skulle slåss om det, men det bangade hon, betyder inte det att jag vann? I vilket fall som blir det nog ett spinningpass för min del, är så jäkla taggad för det idag känner jag.

Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: frida

ja vill inte slåss om det för... detta är mitt sista skiv/spinn passs inför sommarn =( sen blir det enbart jogging för mej hela sommarn o tar mina sista spinning steg på freda antagligen. DÄRFÖR vill ja idag nämligen...

2008-05-28 @ 14:32:14
URL: http://dancerstar
Postat av: Elin

Åh, herregud människor...att ni bara orkar!!!

2008-05-28 @ 16:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0