Rolig Lördagkväll =)

Jaha ja då var det söndag igen. Helgen har gått galet fort tycker jag, det kan ge lite småångest tycker jag.

Gårkvällen hos Tessi var verkligen skitskoj! Väldigt roligt gäng som spelade spel, kollade på hockey och drack öl. Tiden gick så galet fort bara, men så brukar det ju vara när man har kul. Det enda som var lite jobbigt var att det tog nästan 1,5 timme för mig & M att åka dit. Bussarna var sena eller kom inte och hej o hå, bara för alla dumma Göteborgsvarvare, om dom nu har sprungit så långt, kan dom inte springa hem då också?!? Tycker jag.

537164-85
Grabbarna.

537164-86
Jag & Tess tjurar efter förlusten, men EGENTLIGEN vann vi eftersom 3 mot 2 inte är shyst. Fast iochförsig var dom killar ju, så att njae ja vet inte...                         

537164-87
Chillidill.

537164-88
På spåris på väg hem...

Idag ska vi till IKEA och till färgaffär. Måste bara hitta någon som är öppen. Är lite seg idag måste jag erkänna, kanske dax att gå upp snart?

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0