Torsdag, snart fredag :)

Känns riktigt bra! Ska bli en skönt helg, komma ifatt med alla saker vi ligger efter med, lite grillning med Gurre & Tessi kanske och Göteborgsvarvet såklart. Och javisst, jag ska springa, har jag glömt säga det? Mohaha, kul kul. Är fantastisk rolig när man precis har vaknat och så. Nu ska jag sätta fart med hemtentan, ska bli gött och få den färdig, för det ska den fasiken bli idag, annars så... Morr.
Känns som det är en grej som ligger och gnager i huvudet hela tiden, sjukt jobbigt. Nu ska jag fan kasta bort det och skita totalt i den lilla grejen. Nu får det räcka.

Får verkligen gåshud av denna lilla killen, så otroligt duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0