Yeeeeeey!

Kom precis på att ikväll är det ju Desperate Housewives. Å vad lycklig jag blir. Haha, längtat sen förra veckan! Weirdo ja vet, men det är ju så oförskämt bra!

image59

Haha, M bara: ikväll ska jag kolla på fotboll! Jag: Grrrr, det ska du INTE! Und damit basta! Tur att han har sån respekt för mig, annars hade det blivit en repris av förra veckan, blir rosenrasande bara jag tänker på det. Inget man tar lätt på, det här med Desperate. Blodigt allvar, hörrö!
Haha, i vår klass går nog den enda killen, vad jag vet, som älskar Deseprate. Han har sett ALLA avsnitt, och just ikväll ska det vara extra spännande tydligen, så han har gått och väntat på att kunna diskutera kvällens med oss, så imorgon, IMORGON dååå jävlar ska det snackas. Haha, idag sken han plötsligt upp: var det igår Desperate var? Vi: Näää, det är ikväll. Han besviket: Jaha... Hihi grymt roligt tycker jag.
Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0