Plan B. Here I come...

Godmorgon! Idag är vi uppe med tuppen så att säga. Eller rättare sagt Mr. M var uppe med tuppen och väckte mig. Men det gör ingenting. Är sådär jättemysigt höstväder ute, och vi ska gå ut på promenad, kommer sitta fint.
Igår var en ganska stressig dag, tills jag fick reda på att Becca blivit sjuk, stackarn, så det blev en lugn hemmakväll istället för en trevlig bortakväll.
Iallafall var det så jäkla skönt och roligt att träna igår. Ett sånt pass som är så fruktansvärt jobbigt, men som man blir så jäkla nöjd av att ha klarat av. Därför har vi bokat ett nytt fruktansvärt jobbigt pass på onsdag. Nämligen skivstång-spinning pass. (Glöm inte att boka, Frida!) Kommer bli tufft, men gött.
Fick min efterlängtade kjol igår, och kom fram till att den borde inte varit så efterlängtad. Mr. M tyckte det såg ut som en tantkjol, och jag säger väl kanske inte emot, tyvärr. Får ta en provning till idag, men tror inte det ändrar sig. Så nu behöver jag en plan B ändå, typiskt. Men ja, det löser väl sig, sa han som sket i vasken.
Jodå, så att ikväll är det fest, ska bli riktigt roligt, och väldigt trevligt med Halmstadbesök. Måste bara åka en sväng till gröna butiken och ladda upp.

Nu måste jag kränga lite frulle:)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0