Yes!

Härlig dag. Det går som på räls än sålänge. 15 kg av Pillis är nu borta, härligt. Nu ska jag packa och göra mig tjusig inför helgen.
Var i stan och köpte en grym mask till Mr. M till morgondagens Halloween fest hos Andy & Challis. Men herreguuuuud vad mycket folk det var på Butterick´s, galna var dom också. Värre än Ullared, och då är det jäkligt illa. Så jag haffade första bästa, hoppas det inte var en mask för kids bara, haha. Då får tjockskallen Mike gå utan mask, men det är ganska läskigt det med, mohaha. Det är förresten den kostymen jag satsar på. Pillis/tant.

Ha en trevlig helg mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

GRATTIS!!! Gud så duktig du är gumman. Stolt över dig. Ska bli kul att ses på onsdag! Kanske vill du komma hem till mig och dricka te? Kolla Grey's? Glöm bara inte Sex and the city då!!!

2008-10-31 @ 17:21:24
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: anonym

vill du lätt tjäna poäng och få ett eller flera presentkort hemskickat till dig? Då ska du registrera dig här ---> http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=34180



De är jätte enklelt och du får redan 50p när du registrerar dig. Allt detta är 100% gratis.

Kram

2008-11-01 @ 15:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0