Bröllop:)

Yes, imorgon är det äntligen dags. Då ska lilla storasyster bli fru Turesson, eller är det Thuresson? Jag lär mig aldrig. Får nog kolla eniro. THuresson var det ja. Och jag kan berätta för er att det inte finns någon Sara Thuresson i Halmstad, eller ja imorgon gör det ju det, en liten parentes bara. Fast jag kommer troligtvis inte byta efternamn när/om jag gifter mig, fast det beror nog enbart på rent trots, haha. Mr. M har det inte lätt alltid ska ni veta. På tal om honom så kommer han hem från jobbet vilken sekund som helst, och då är det full fart mot Strawtown. Får verkligen INTE glömma något.

Nej nu är det mycket att göra här. Men jag hoppas ni får en riktigt trevlig helg, för det ska jag nämligen ha!

Puss& Kram!

Förresten tycker jag att ni suger fett på att kommentera. Så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Vad skulle du säga om att vi skriver ett inlägg om varandras bloggar?

2008-09-29 @ 16:09:36
URL: http://rollywood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0