Please, take me out of here...

Kan inte denna dagen bara ta slut nu? Vakna upp i sängen, pigg och framförallt fucking jävla glad.
Är så jävla förbannad. Allt och alla går emot mig. Varför just jag? Har alla idioter i världen kommit överrens om att idag ska vi terra Pillis värre än 9/11?
Jag vet inte ens vart jag ska börja, det är en salig blandning av att jag och min kära PV inte alltid tycker samma sak. Som att t ex att man ska ta bort bajsränderna efter sig på toa eller att man kanske behöver visa lite respekt när ens käraste pratar i telefon, och kanske inte börja spela innebandy just där. Men det kanske bara är jag som överreagerar. Lägg till att Pundargångens förmodligaste dummaste idiot snott vårt torkrum när jag tvättar, eller att jag var tvungen att dammsuga, eller att jag var tvungen att planera imorgon, eller att jag... On and on and on...
Okej, kanske är det så att jag inte är i balans idag, för visst fattar jag att det inte är en komplott mellan alla idioter, jag är ju inte schizo, förhoppningsvis inte iaf. Men man känner sig så jävla förbannad, hade kunnat ta sönder något eller någon. Så därför vill jag bara gå och lägga mig, men nej, tvättar till kl 21. Alltså måste jag gå utanför dörren ca 2 gånger till och risken att stöta på en idiot är ganska stor här på pundargången.

Fuck.


Kommentarer
Postat av: ...

Tycker synd om digg... NOT

2008-09-10 @ 17:39:29
Postat av: PK

Jaså det gör du. Tycker synd om MIGG.

2008-09-10 @ 17:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0