Lovely.

Äntligen hemma från min enormt långa dag, eller inte. Skönt att sluta tidigt på fredagar, och idag bjöds det till och med på lunch, smarrigt. Sitter och väntar på Mr. M som förhoppningsvis kommer ganska snart. Ska bli mysigt att ses, och ikväll blir det grille med Frida & Pat. Så härligt sommarväder, och här sitter jag inomhus och glor. Inte bra. Har fått stränga order om att inte gå ut när tvättmaskinen är igång;) Och det är helt okej, har jag något att skylla på, haha.

Igår var det säsongsstart för mej på Bulls uteservering. Jag, Frida & Joy var ute och käkade gött och drack lite öl. Supertrevligt att träffas igen efter alltför lång tid. Har varit en väldigt fullspäckad vecka, men det har varit skönt att rivstarta mitt nya Halmstadliv. Misstänker att det är lite av nyhetens behag att jag trivs så bra, men det skiter jag i.

Nu kör vi, right Halmstad?


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som du har ett riktigt mysliv å d e du helt klart värd...förstår dock att Mr M fattas än så länge =)vi saknade dig i torsdags å nu fick ju tyvärr jompa äntligen chansen att vinna med dig ur vägen...kom tillbaks en dag å sätt killarna på plats e du gullig ;)Trevlig helg!!Kramar

2009-04-03 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0