I'm not dead just floating.

I'm not scared just changing.

Annars är det fint som snus. Sitter i min våning och väntar på att Annie ska komma på fika. Behöver verkligen det, träffa riktiga vänner som inte tjurar över småsten och som bryr sej. Även om vi inte träffas så ofta (dagens sorg) så finns den ändå. Vänskapen. Numera har jag mina riktiga vänner lite överallt i det långa landet falukorv, någon söderut och några norrut och några i Halmen. När du, L, gifter dej med din man, kan inte ni köpa ett stort hus (slott?) så kan vi skuffa ihop alla våra riktiga och bara vara? Det hade varit fint som kronan.

Var ett tårfyllt farväl på jobbet igår trots att jag ska fortsätta lite smått. Sött. Nästa vecka är jag en Lärka istället för en Svala, och det känns helt okej det med. Dock kommer jag att sakna att jobba i the hood och istället servera fina damer deras. Have I said too much?

Nu är det brått. Paj ska bakas och Pillis ska fräshas upp.

Tack och hej. Bry er inte om mitt flum, men genast känns det bättre att vara lite fjorton igen ála Lunarstorm.


Kommentarer
Postat av: annie

tack för idag finis! äntligen fick jag se er lyxlya, tack för god fika och ääääntligen fick vi SES. även om jag var så trött att jag höll på att somna mellan meningarna ibland. förlåt för det. hoppas vi kan ses snaaart igen, så ska jag vara piggare då jag lovar. ;)

och hoppas ni har en nice kräftis hörredu, hörs snart! puss på dig lärkan.

2009-08-29 @ 21:57:04
URL: http://skiterivarskapetskasta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0