Välkommen tillbaka...

...mörkret, det var ett tag sen sist. Härligt. Eller inte. Det är så jävla mycket som är fel nu så jag vet varken bak eller fram. Många små och stora saker som snor all energi. Energi som jag verkligen behöver till andra, viktiga saker. Som att till exempel hitta ett jobb eller andra världsliga saker som att orka gå upp på morgonen och leva. Just nu känns ingenting särskilt möjligt. Vet att jag inte har det värst, och mitt hjärta blöder för dej, min vän.
 
Please take me out of here.

Kommentarer
Postat av: annie

fast ltie fint är det väl allt, att mörkret smyger runt farstuknuten? då kan man sitta inne med en filt och dricka the om eftermiddagarna.. lyssna på stämningfull musik och pyssla... eller baka... sticka... brodera! hihi. nej då jag är inte en kärring, bara höstkär. ska jag smitta dig? vi skulle kunna säga framåt veckoslutet.

Puss!

2009-08-24 @ 14:11:49
URL: http://skiterivarskapetskasta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0