Fika.

Snart kommer lilla Frida som sagt hit och jag tänkte bjuda på kladd/chokladkaka, misstänker att den inte är så kladdig, med lime i.



Själv tycker jag att den ser god ut, men sen hur den smakar är ju en helt annan femma.
Imorgon ska vi äntligen gå och fixa till min ring, känns väldigt tråkigt att inte kunna ha den på mig. Förhoppningsvis kommer även mina byxor som jag beställt från Ellos också. Är i sjukt stort behov av nya svarta byxor. Hade varit roligt om något passade, så jag kan ha något fint på lördag. Då hoppas jag nämligen att det blir lite melodifestival/fest hos Linda & Jompa. *blinkblink* Tyvärr har jag inga stålar att inhandla sprit för, men får väl gå och panta några burkar eller nåt...

Ha en trevlig tisdagkväll mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!

Det är ok. Känner mig risig och halvförkyld... INTE BRA! Surplar te nu. Det känns som att te ska hjälpa, men det gör det nog inte. Men jag kan låtsas som det. :)



Japp, det är bas 19.15 i majorna. Men vi ska inte gå. Calle pajade sin axel på skivstången i måndags och ska ultraljuda den för at se vad det är. Jag är halvrisig och ska ta ett lite lugnare pass om det inte blir bättre. :( Men nästa vecka! Då går jag. Förlåt att jag "lurar" dit er och sen dumpar er... skäms



När ska vi ses!?



Kramkram

2009-02-18 @ 09:58:07
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det ska vi verkligen göra! Jag ska klunka massa te och Calle få gå på ultraljud. Tänk om han är med barn! hihi



Ska vi ses nästa vecka?



Puss

2009-02-18 @ 10:23:28
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Rebecca

En eller två Ipren ska snart slinka ner också. :)



Ja, men en axelbebis kanske inte är helt fel. Undrar hur en sån ser ut. *hihi*



Skickar snart sms om dejt.



Puss

2009-02-18 @ 11:52:12
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Gillar du morotskaka? Har hittat någon nyttighetsvariant på det som jag kanske bakar på tisdag. Om jag orkar. :)



Puss&kram

2009-02-18 @ 12:26:46
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0