Wihoo!

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Lillebrors födelsedag:) Lilla lillebror blir 20 år, kan inte fatta riktigt att den lilla lintotten är så gammal. Så på lördag blir det att fira! Ska bli sköj så att säga.



Bion igår var riktigt mysig, en riktig chick flick och det sitter ju aldrig fel. Idag har jag gjort allt annat än att plugga, nämligen storstädat (förvånande?) och tvättat. Gått och irriterat mig på min sjukt slarviga Mr. M och muttrat lite. Men eftersom han är den finaste kan jag tycka att det kanske är okej. Men jag är inte helt övertygad, men sköter han sina kort väl så... Hmm tål att tänkas på.

Så resten av eftermiddagen ska jag plugga, och troligtvis träna ikväll. Ska bli sjukt jobbigt men gött. Haft en galet långt jullov från träningen, haha.

Ha det fint mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så trevligt! Då ses vi då. :)



Ni skulle till Halmstad i helgen eller? Jag är SJUUUUUKT sugen på att gå ut och dansa... Måste ragga lite folk bara.



Puss

2009-02-04 @ 15:05:08
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0