Beverly Hills.

Jaha, då sitter man här bänkad framför Beverly Hills, fint som snus. Fast EGENTLIGEN tycker jag att den gamla Bevvan är så mycket bättre, och kanske är det just därför jag har lite svårt att erkänna att det nya inte är så bra som jag önskade. Men det är väl bara att bita ihop och kolla. Eller så kan man bara byta kanal, så jävla svårt är det inte P. 

Eftersom jag är sjukt mycket morgonmännska brukar jag vara supertrött vid denna tiden, men itne idag. Känns ganska bra eftersom man är "ledig" imorgon, ska bara memorera min lilla redovisning, som i och för sig kommer suga fet dase så det kanske inte spelar någon roll om jag kan det eller inte.

Nu hörde jag en krash från sovrummet, följt av SÖREN!
Ohoh, vad har nu min hormonstinna katt hittat på?
Typiskt. Jaja, det får herren i huset ta.

Förresten, tror ni vår satans horbil startade när vi skulle åka och handla? Nej, självklart inte. Inte många rätt i det här hemmet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0