Fredag :)

Äntligen. Fast iofs har denna veckan gått sjukt fort, brabrabra.
Ikväll kommer Maria och hälsar på. Ska bli väldigt trevligt, käka god mat och dricka en flaska vin eller tre. Imorgon är det stan som gäller med hela familjen Möller.

Fan jag var så trött när klockan ringde imorse. Men jag gick upp, åt frukost och gjorde mej iordning. Råkade kolla på klockan och fuck, jag hade gtt upp en timme för tidigt. Så nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå, när jag egentligen kunde legat och sovit, det gillar jag inte.

Igår var Linda & Jompa här och spelade Buzz. Ha ha Grabbarna fick än en gång storstryk. Kanske berodde på att Mr. M var speedad som ett as och klättrade på väggarna. No more socker till den killen kan jag ju säga. Eller så beror det helt enkelt på att vi tjejer är typ 78 gånger bättre än dom.

Time to go, wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Mike

Jag vann ju 2 ggr.. el?

2009-01-30 @ 09:03:26
Postat av: Anonym

Vi va helt enkelt lite bättre =P

2009-01-30 @ 10:34:03
Postat av: Linda

Glömmer alltid att skriva namnet...suck

2009-01-30 @ 10:34:35
Postat av: Pillis svarar

Eller hur Linda :) Mike det räknas inte eftersom du var så rusig på socker. Tjalalala vad vi är bra!

2009-01-30 @ 12:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0