Fredag :)

Fy fan vad härligt med fredag och dessutom kursavslutning, kan det bli bättre tro?
Som pricken över i så ska jag & Mr.M ha lite fest ikväll, ska bli väldigt trevligt. Om någon vill komma vill säga. Annars får jag, M, Frida & Tessi festa desto mer, och det blir nog roligt i vilket fall som.



På söndag lämnar ju Tessi oss och drar till dom djupaste värmländska skogarna, Göteborg kommer inte alls att bli sig likt, lite sorgligt. Så därför blir det till att ge järnet i ikväll, eller hur tjejer?

Vad händer annars då? Ska ta en powernap tror jag. Var dödens trött imorse, eftersom det nästan tog en timme att åka hem från Becca igår. Fick vänta 22 fucking minuter på Marklandsgatan, helt sjukt. Redovisningen gick btw helt okej. Alltid lika skönt när det är gjort.

Vad ska ni hitta på ikväll mina vänner?

Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tessi

De djupaste skogarna var ta mej tusan precis rätt beskrivning! trots att k-d är centralt men va fan... allt är fan skog efter gbg :( kommer sakna gbg jätte jätte mkt den lilla långa tid jag är borta! så jag är på att röja järnet ikväll ;) Puss på dej tjejen!!

2009-01-16 @ 15:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0