Fridas födelsedag!

Wihoo! Idag fyller min lilla tösabit hela 24 år. Grattis!
Igår var det inte chillidill som gällde, som jag skrev här igår. Vi hade nämligen ordnat en liten surprise till födelsedagsfisen, som inte hade luskat ut allting, nejdå. Iallafall var vi först och käkade på en supergod thaländsk restaurang.


Frida & Linda


Jompa, Mr.M & Mike.

Tyvärr togs inte fler kort, så det här är allt ni får kära vänner.
Efter maten var det dags att röva iväg Frida till Mölndal och spela Laserdome. Haha. Alla tyckte det var sjukt roligt, utom jag typ. Eller det var ju roligt, men eftersom jag aldrig har gjort det innan så var det lite läskigt i början. Jag lämnades typ ensam i en fucking labyrint så jag visste varken fram eller bak. Men jag trodde inte det skulle vara på så stort allvar som det var, nästan på liv och död. Vi spelade med några kids som hade gjort det där förr kan vi väl säga. Jag kom sist, jävligt sist kan jag ju säga. Men det bjuder jag på. Svettigt var det också, så fika på stan kändes inte så lockande efteråt. Istället åkte vi hem till Linda & Jompa och fikade och hade hur trevligt som. En riktigt lyckad kväll tycker iallafall jag det blev.

Ikväll kommer familjen Göransson-Svensson hit och kollar på Let´s Dance. Ska bli sköj så att säga. Jag har tänkt att göra en liten kupp i vår tvättstuga ikväll/natt. Jag ska färga mina byxor svarta, och jag misstänker starkt att man inte får göra det i tvättstugemaskinerna. Tycker det är lite pinsamt om någon kommer på mig så jag har bokat den sena tiden, får nog gå ner vid 22-snåret. Men jag behöver en partner in crime. Lindaaaaaa?

Vart iväg på en sak idag, som jag inte vill berätta riktigt än. Behöver som bekant lite tid på mig. Eftersom Mr. M tycker det är världens mest idiotiska sak, så tycker jag också lite så. Han är inte alltid den mest stödjande kan jag tycka. Men jag tänker att han helt enkelt inte förstår så känns det bättre. Tror inte han riktigt förstår att han är dum, eller dum och dum, men jag tar åt mig på ett inte roligt sätt, och då tycker jag att han är dum. Kan han inte bara förstå? Är det så fucking svårt? Killar i ett nötskal I guess. Men tänker jag inte på det så behöver jag kanske inte känna mig så ledsen fastän jag gjort en bra sak FÖR MIG. För det här handlar endast om mig, fatta det.

Tack & hej!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu blir jag nyfniken!!! VAD HAR DU VARIT IVÄG PÅ?!



Puss&kram

2009-01-23 @ 14:50:26
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: annie

jag med!! (blir nyfiken, som rebecca)

2009-01-24 @ 14:21:49
URL: http://skiterivarskapetskasta.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0