Äntligen!

För första gången på månader så sitter jag ensam i soffan och tar det LUGNT i mitt egna hem. Fyfan vad det var längesen jag varvade ner och inte gjorde någonting. Den senaste tiden har man för det mesta haft andan i halsen och 200 saker hängandes över en som ska göras. Okej, det finns saker jag borde göra, men jag måste inte. Känns fantastiskt gott folk. Sen att jag kanske inte mår helt hundra efter gårdagens fest känns som ett piss i nissan så att säga. Råkade tappa bort mitt visakort, men ett nytt är redan på väg hem, så det är ju ingen katastrof. Sörre relaxar också, på sin nya favoritplats:



Men snart blir det full rulle igen, om en timme kommer den berömda familjen och den här busen:



Om man skulle ta och utnyttja dom sista slappa minuterna innan det ringer på dörren:)

Kommentarer
Postat av: frida

va kass du är på att blogga asså

2009-08-10 @ 09:32:58
URL: http://dancerstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0