2 veckor och 3 dagar sen...

Jag senast skrev. Snacka om dålig uppdatering, eller vad sägs? Troligtvis sägs det ingenting längre eftersom jag inte tror att någon klickar sig in här längre. Men skitsamma. Jag tänkte lägga upp lite bilder från månaden som gått, som har varit galet händelserik: Jag har tagit examen, haft semeseter, börjat jobba, fått min legitimation, fyllt 25 år, målat om vår lägenhet och till sist flyttat in. Slå det om ni kan.


Min underbara familj och mina fantastiska vänner överraskade mej på min födelsedag. Cheezez vad överraskad jag blev, nästan så att tårarna började spruta. Blir fortfarande så himla glad när jag tänker på den dagen, underbart.


Självklart var Wille med på festen.


Vi fick vår inte så underbara lägenhet, men...


...


...


...efter åtskilliga liter målarfärg och många timmar av skurning är den lite bättre, kanske stökig men fräsh iallafall.


Jepp, lite fräshare.

Det var allt jag hann för dagen. Blir akut ölutryckning:)

Puss&Hej!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej hopp gumman!

Hur är det? Tillbaka på jobbet efter 2 dagar hemma. Vrålförkyld och missbrukar nässpray och näsdukar. :)



Ser fram emot er fest sååååå mycket! Ska in och shoppa lite smycken idag sen är jag fit for party! Ska jag komma lite tidigare? Vill gärna spana in er lya när jag är i stan också. :)



Nu inväntar jag lunch.



Hörs snart vännen!

Puss&kram

2009-07-01 @ 13:16:54
Postat av: Andreas

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-29 @ 12:27:58
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0