EXAMEN.

Yes nu är examensdagen avklarad, känns fint. Har egentligen inte särskilt mycket mer att skriva, tydligen är det åska i luften. Kommer med åldern säger Linda. För övrigt så är det sjukt tråkigt att spela SkipBo med mina damer. Jag är färdig ungefär ett år före dom, så nu sitter man här och gör mest ingenting.

Snälla underbara fina Mikeyboy hade skickat blommor till mig och Frida idag. Fantastiskt gulligt. Det var precis efter att vi konstaterat att ingen utom Linda bryr sig om att det är vår stora dag idag. Vi är så jävla duktiga som klarat av det här.

Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ni är superduktiga!! Jag hade gärna varit där, men jag kunde inte vara ledig. Typ ensam på jobbet och jag tror inte att det är så populärt att stänga ner hela butiken. :) Men jag har varit med dig i tanken.



Njut nu av att du har tagit examen. Det är din (er) dag!



Kalas i Halmstad nästa vecka?

Stora kramar

2009-06-04 @ 20:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0