Tagga ner.

Nu har det fan blivit lite för mycket här. Går i bitar av ingenting. Upptäckte igår att det saknades en kurs i mitt ladok. Herrgud tänkte jag. Verkligen herregud. Mailade och fixade igårkväll, inte sovit bra inatt. Jag visste att det skulle skita sej, ska jag behöva gå om den kursen och tänkte att det är världens ände. Fick svar nu att eftersom vi läste den på chalmers stod inte poängen där. Vad betyder detta lilla Pillis? Att jag måste ta det lugnt. Låta det gå som det går. Kan inte påverka det nu. Men hur lätt är det egentligen? Bara släppa och inte tänka på det? Måste ta det lugnt.

Inatt har jag sovit bredvid min fruga igen efter en tids särboende, mycket mysigt. Och igår fick jag världens bästa medicin mot inte må bra, nämligen Wille-bus hela dagen. Kan inte bli bättre.

Ha det gött mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0