Annie de Luxe.

Är man skadad av uppsatsskrivande när man är tvungen att skriva upp stolpar om vad man ska blogga om? Minnet har liksom förkortats och jag kan numera bara ha en sak i huvudet åt gången när jag skriver. Kanske en inte så bra biverkan, är det något att ha med i slutsatsen tror ni?

I vilket fall som har jag varit på stan med finfina Annie idag. Hon hade massa fix och trix för sej till sin "nya" superfina lägenhet. Kommer bli urtjusigt om jag känner den damen rätt. Är så himla skönt att träffa henne, jag mår så bra då och jag känner mej bra som jag är. Alla borde ha en Annie, men min får ni inte;) Missuppfatta mej inte, ni är fler som får mej att må bra, men Annie har en speciell plats i mitt hjärta. Önskar att vi träffades oftare, mycket oftare. Hoppas på en pysseldag snart med bildfröken. Borde kunna lära mej ett och annat när det kommer till pyssel och sånt. Det är inte min starka sida direkt, haha.



Snart ska jag krypa ner och kolla på O.C säsong 4. Den har jag längtat efter och äntligen är den min.

Kram på er!

Förresten är det någon idiot här på Pundargången som snott vår tvätt-tid. Tur att det inte var min tur att tvätta, nu får nämligen Kladden springa som en skållad råtta, fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka, ja ni fattar kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0