Heltidsjobb.

Det var inte ett sånt här heltidsjobb jag ville ha ju. Halva denna dagen har nämligen gått åt till att söka lägenheter i Halmstads alla förbannade hörn. Är det ingen som har en central lägenhet i Halmstad att erbjuda mej? Kom igen för helvete! Bring it to me.

Andra halvan av dagen frukosterade jag med Annie De Luxe. Mycket trevligt. Mycket trevligt att vi ska ha sälle på bussen ner till Halmstad på onsdag. Mycket som är trevligt nuförtiden. En sak som inte är mycket trevligt är att jag har konstant ont i magen och är bajsnervös inför min första praktikdag. Tess lovade att det skulle gå bra, men jag är inte så säker;) Inte trevligt att jag har massor att göra imorgon, packa och plugga. Ingen rolig kombo när jag helst av allt vill ligga i soffan och inte göra ett skit.

Förresten skaffade jag twitter idag, men vafan är meningen med det då? Fattar inte det sköjiga så att säga.

Hur är det med er mina pälsklingar? På tal om pälsklingar så har Sörre gått bananas idag och igår. Verkar som om vi har ett litet pubertetsmonster på Pundargången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0