Jag har återhämtat mej!

Efter en helt perfekt helg mår jag mycket bättre. Träffat underbara vänner och varit ute i solen en hel del. Kan inte bli bättre. Jag har kanske itne riktigt pluggat riktigt så mycket som jag borde, men huvudsaken är att jag mår bättre. Tid för plugg finns fortfarande kvar, så det är luuuugnt.

I torsdags var jag hemma hos fina Frida, åt pizza, spelade SkipBo och pratade gamla minnen. Kändes väldigt sorgligt att säga hejdå. Vi har kommit varandra väldigt nära på tre år, och jag gillar dej som fan, gumman. Självklart kommer vi ses så ofta vi bara kan, hoppas jag verkligen. Jag menar Halmstad-Helsingborg är inte långt. Men vi har ändå bott ganska nära varandra nu, träffats nästan varje dag i skolan och hittat på massa bus tillsammans. Kommer verkligen bli tomt.

I fredags var vi hemma hos Calle & Becca, käkade god mat och spöade skiten ur grabbarna i Pictionary och Alias. Ännu ett par härliga vänner som jag kommer sakna, men avstånd är inget nytt för oss, och jag vet att vi kommer att träffas ändå, right?

Igår var jag & Linda på Shopaholic, och grabbarna var visst på en mindre bra bankfilm. Ytterligare två überhärliga helsingborgare som det kommer att bli tomt utan. Trots att vi kommer att träffas ändå, så kommer man sakna vardagshänget när man känner för det liksom, om ni hänger med? Ska dit snart och äta smarriga våfflor, yummie:)

Imorgon är det Annie De Luxe tajm, min finafina Annie... Say no more.

Jag känner att jag har börjat ta farväl av staden. Tänker ofta att just hit kanske jag inte kommer fler gånger. Småställen som man varit på så gott som varje dag som man kanske inte kommer sakna, men som varit en självklarhet. Blir så nostalgisk och börjar tänka att vill jag verkligen detta? Men sen vet jag att jag verkligen vill det, men det klart jag kommer att sakna allt jättemycket. Även om vi kommer att åka hit då och då som kommer vi kanske aldrig mer att bo här. Göteborg kanske aldrig mer blir "hemma".

Gotta go.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

SJÄLVKLART kommer vi att ses! Ni är ju välkomna hit på besök och vi ska såklart våldgästa er också. :)



Ringer i veckan och kollar läget hur första dagen på praktiken var. :)



Kramkram

2009-03-22 @ 18:31:12
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0