Kladden & Jag.

Igår fick Mr. M ett nytt smeknamn, så jävla passande. Numera heter han Kladden. Så nu hänger ni med i svängarna när jag snackar om Kladden. Annars är det inte mycket som händer. Var mycket trevligt igår, var aningens övertrött, kanske därav det smått äckliga smeknamnet. Idag är det handledarträff, imorgon är det förhoppningsvis Annieträff och på torsdag är det förhoppningsvis bio. Så det var veckans planer. Helgen kommer att spenderas i Halmstad, äntligen är det dags att hälsa på min lilla Mormor.

Nästa vecka däremot är det storslagna planer. Är gräsänka måndag och tisdag, hur ska jag klara mej utan Kladden? Blir en liten uppvärmning på vad som komma skall kommande tio veckor. Fy fan. Ska på ännu en arbetsintervju på måndag. Bra att ha alternativ tänker jag. På onsdag är det dags att göra Sören till en mindre manlig sötnos. Får lite dåligt samvete när jag tänker på det, samtidigt som jag vet att det är ännu elakare att inte göra det, så får det bli. Sorry Sörre. Dessutom är jag förhoppningsvis färdig med mitt lilla examensarbete så jag kan börja plugga som fan på min kära läkemedelskemi. Måste klara den, finns inga alternativ.

Så det som händer mig under kommande två veckor kunde sammanfattas på typ fem rader, ja det känns bra. Man ska inte överanstränga sej hörrni.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej hopp!

Först:

Vart ska du på anställningsintervju?



Jag försöker att vara duktig och träna tre gånger i veckan. Vill se lite resultat nu bara känner jag. Borde inte tre pass i veckan i snart två månader synas?



Du får ta och skaffa jympakort sen också! Då kan vi gå på Madde A och step up ihop! *jippie*



Sen var det då när vi ska dejta nästa gång... Tisdag? Ska vi säga 19.30? Lite macka först och sen kanske en morotskaka. Då kan du få Stockholmsinfo. :)



Håll utkik på fredag i Let's Dance! Kanske syns jag i publiken?!



Kramkram

2009-03-03 @ 10:53:47
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Då får du LYCKA TILL!! Jag kommer att hålla min tumme och vill höra alla detaljer när vi ses!



Hälsa Kladden så ses vi på tisdag. :)



Puss&kram

2009-03-03 @ 11:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0