Overload.

Efter en misslyckad tenta och andra jobbiga saker blev mitt system överhettat idag. Inget roligt alls, och jag känner mej helt slut på alla sätt och vis. Är så himla mycket på gång just nu och jag fick helt enkelt ett psykbryt. Stackars Mr. M som fick ta smällen, men hey, vad har man annars en fästing till? Känner mej som en stor skit och vill bara gå och lägga mig och aldrig mer gå upp typ. Men vafan, jag har vatt i knipa förr och det har jag klarat av, så det är bara att kämpa på som det käckt heter. Annars får jag flytta hem till min lilla mammsis, och bli försörjd av Lillebror, jag menar han har ju ingen annan att slösa sina pengar på så då borde det duga med en syster dyster?

Ska ta semester imorgon, vara ute och ta hand om lilla Pillis lite. Inte tänka på några måsten utan bara göra det jag vill. Antagligen kommer jag synas lite mindre här och förhoppningsvis lite mer i verkligheten. Låter bra i mitt huvud, vad tycker ni?

So long.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahah Mattis gillar nog dit förslag :D

2009-03-19 @ 16:45:18
URL: http://reebbbeckas.devote.se
Postat av: Micke

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/20058325.htm?ca=20s



kolla länken. kanske nåt!

Postat av: Anonym

kolla här istället!

Postat av: Andreas

"Gatuadress: Von Möllersgatan" Hahahahahahahahahahahahahahahaha! Snacka om att äga gatan.. Wohoo!!!

2009-03-20 @ 15:12:02
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0