Två bollar mindre i hushållet.

Två kvar. Tror jag. Stackars lilla älsklings fina Sören struttar runt här nu med en tratt runt huvudet. Går in i väggar och möbler och slokar med svansen. Kalla mej blödig men det gör ont i hjärtat att se honom sån. Självklart är det för hans bästa och jadijadi, men ändå tycker jag synd om honom. Vill bara att han ska vara som vanligt.


Ser han inte ynklig ut? Ser inte så mycket av hans ansikte, hade inte hjärta till att kötta upp en blixt i nyllet på honom när han är lite groggy.

Annars händer det inte mycket här. Var på bio igår, Män som hatar kvinnor, och visst den var bra. Lite jobbigt tycker jag att man visste precis vad som skulle hända eftersom det inte alls var längesen jag läste boken. Imorgon kommer la Familia på besök, och idag har jag förberett. Städat och handlat lite smarrigt. Var uppe med tuppen och hann med massor innan lunch. Lämnade av Sören hos fabror doktorn, handlade, var ute på min morgon promenad och städade. Bra jobbat right?

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0