Att jag aldrig lär mej?

Nyss hemkommen från frisören. Jag hade övat in ett mantra jag skulle upprepa. Lång, tjock och rak lugg. Lång, tjock och rak lugg. Lång, tjock och ja ni förstår hoppas jag. Vad kommer jag hem med? Lite tunnare, sned och inte lång lugg. Vad fan hände? Okej det är väl kanske bra det med men inte vad jag egentligen ville ha. När man väl sitter där i den förbannade stolen (hatar att gåt till frisören, förresten) så blir man en nickedocka och säger javisst det blir bra. Man tror ju liksom att dom kan sin sak. Och det kan dom väl egentligen, bara jag som är l i t e vek. Äsh det blev väl bra. Ville egentligen bara bli av med det slitna, och det blev jag ju eftersom det är typ 10 cm kortare. Längesen jag var såhär korthårig.



Fatta vilket sjå jag har haft att få till en bild som är publicerbar? Så klaga inte. Har inte min bästa dag idag känner jag.

Buhu.


Kommentarer
Postat av: Linda

yes ett nytt inlägg precis när jag har som tråkigast i ängelholm ;)Jag tycker det blev supersnyggt, du liknar en sexig skådis från nån teve serie från förr..jag kommer dock inte på vad hon heter!!Och du jag kan trösta dig med att du inte är ensam om att vara en nickedocka hos frisören ;)Ha en mysig eftermiddag,puss och kram

2009-10-14 @ 14:04:17
Postat av: Rebecca

Jag tycker att det blev jättefint!! Fixa det så som frisören har gjort för det var superläckert! Håller med Linda om att du ser ut som en sexig skådis. :)



Så... När blir det röjarfest à la helgen som var igen då?



Kramkram

2009-10-14 @ 19:24:39
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Just nu hade jag gärna spelat tv-spel om jag hade haft någon att spela med. Saknar att vara sambo...



Tyvärr har du rätt... Vi är inte 20 längre och det känns. Ok, vi är inte gamla, men inte såpass unga att vi fixar storfest efter storfest utan vila. :)



Nu ska jag sova!

Kram

2009-10-14 @ 23:01:58
Postat av: frida

blev ursnyggt! nog aldrig sett dig så korthårig men det klär dig!

2009-10-15 @ 11:19:08
URL: http://dancerstar.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag har sett dig i kortare hår än så... (högstadiet) :) Tycker det var en fin längd och snyggt friserat och du, jag skulle nog kunna döda för din lugg!

2009-10-15 @ 14:07:58
Postat av: Pillis

Tack vad ni är snälla:)



Elin: Haha nä det klart, fyfan vad gräsligt det var. Tur att man har tagit sitt förnuft till fånga och inte gör riktigt sådana panikklipp längre:) KRAM!

2009-10-16 @ 18:55:50
Postat av: annie

Du är jättefin!

Men om du vill ha din lugg precis som du vill ha den, så gå till min frilledill här i gbg nästa gång du är på besök. hon är coolast i världen, fattar precis och gör INTE snuttifieringar. :)

Men. Du är jättefin i din lugg nu med tycker jag! :)

Puss!

2009-10-19 @ 12:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0